Cudo.

Nieubłaganie kończy mi się miejsce na blogu fotograficznym. Jeszcze parę fotek i WordPress powie mi pewno pa pa. Myślę czy nadal prowadzić drugiego bloga czy pozostać na głównym i tam wstawiać zdjęcia do zakładki galeria. Wydawało mi się że rozdzielenie tematyki na dwa blogi to dobry pomysł , ale prowadzenie bloga nawet fotograficznego ma sens jak robi się to w miarę systematycznie a nie zrywami jak robię to ostatnio. Do podjęcia ostatecznej decyzji mam jeszcze chwilkę więc dziś uraczę Was cudną fotką którą zrobiłam podczas popołudniowego spaceru. I choć ręce miałam zgrabiałe z zimna nie mogłam koło takiego cuda przejść obojętnie bez uwiecznienia tego na zdjęciu.

IMG_20170430_191518IMG_20170430_191504IMG_20170430_191453

RB

18 komentarzy do “Cudo.

  1. Rzeczywiście cudowne ujęcia. I to są właśnie wiosenne wspaniałości. Zauważyłem że masz ten sam problem co ja czyli brak miejsca na WordPress obecnie mam zajęte już 90% i co dalej okaże się jestem ciekaw jaką ty podejmiesz decyzję

    Polubienie

  2. Pisałem że bardzo okazałe wiosenne kwiaty. I też mam ten sam problem co ty
    czyli wykorzystałem 90% WordPress i nie wiem co dalej czekam na jaka ty decyzje podejmiesz.

    Polubienie

    • Wyjścia są dwa . Albo założę kontynuację Lepszej np. Lepsza.. 2 , albo zakończę blog tu i przeniosę się ze wszystkim na blog główny ale jak to zrobię to jego też szybko zapełnię . Chyba że jest jakaś możliwość aby dokupić sobie miejsce na serwerze .Ja na Lepszej mam już 94% zajętego miejsca . Może bliżej końca WordPress zaproponuje jakieś rozwiązanie . Z jednej strony jeden blog jest łatwiejszy do prowadzenia , ale z drugiej strony jak mają być tam tylko same zdjęcia to nie wiem czy warto robić taki misz masz.

      Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz